Popis
Denní režim, komunikační kartičky napomáhá dětem (nejen) s autismem v orientaci v čase a v prostoru.
- Děti se díky používání denního režimu naučí orientovat v programu dne a přinese jim to jistotu
- Denní režim odpovídá dětem na otázku „co budu dělat a kdy to budu dělat a jak dlouho to budu dělat“.
- Vizualizací dne se redukuje nevhodné chování, jako je neklid, agrese nebo odmítání aktivit
Soubor v PDF
Seznam kartiček:
VSTÁVAT, JÍT SPÁT, OBLÉKAT SE, MÝT SE, ČISTIT ZUBY, KOUPAT SE, SVLÉKAT SE, SPRCHOVAT SE, POMÁHAT, ČEKAT, UKLÍZET, SLAVIT, DOMA, ŠATNA, OBCHOD, ŠKOLA, NEMOCNICE, RESTAURACE, PARK, VÝLET, HŘIŠTĚ, KNIHOVNA, POŠTA, ŠKOLKA, BAZÉN, HRÁT SI, MALOVAT, ZPÍVAT, CVIČIT, TANCOVAT, PŘESTÁVKA, UČIT SE, ÚKOL, SNÍDANĚ, OBĚD, VEČEŘE, SVAČINA, TELEVIZE, ČÍST POHÁDKU, AUTO, AUTOBUS, VLAK, WC, NAKUPOVAT, MÁMA, TÁTA, UČITELKA, LÉKAŘ + 2 šipky
Názorná ukázka po laminaci:
Symboly Školy Gabriely Pelechové
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.